Måndag

Blev inte Glans o Batra ikväll. Bara två biljetter kvar o inte tillsammans. Synd! Ville inte boka tidigare med tanke på vädret. Inte kul i ösregn ju.

Har just ätit nudelsoppa till middag. Blev varm i hela kroppen, nästan för varm!!

Är ganska skönt att vara själv på jobb. Bara sig själv att ta hänsyn till. Ingen som äter upp mina flingor eller ta mina tuggummi... Resten får lösa sig. Det mest akuta är klart. (Tack E!).

Hemma vill jag skaffa ett nytt soffbord. Har spanat in ett på IKEA som jag gillar. Vitt med glasskiva och en låda under. Man ser alltså vad som ligger i lådan! Sedan är det även en hylla under. Perfekt till spel!
Tyckte att ett vitt kvadratiskt, enkelt bord skulle passa. Tar upp tv-bänken.
Men jag är inte helt säker ännu...

Nu ska jag pausa lite med en bok tills nästa kund kommer!
Glad måndag!

Eller vad säger du?!
Postat av: Anonym

Inget att tacka för... Jag ställer upp när jag kan, det vet du....

Kram

2009-07-20 @ 19:41:01
Postat av: kjärstin

vad gör man utan sina vänner, sina verkliga vänner som finns där i med OCH motgång ...

Dom vännerna skall man vara riktigt rädd om....



Kram till Er båda !

2009-07-20 @ 22:29:08

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback