Norrland

Som ett helt annat land!
Finns fortfarande små, små snö drivor på en del ställen. Björkarna har bara små, små gröna prickar. Det är mest gult och brunt. Som att resa bakåt i tiden. Mycket märkligt och känns lite deppigt. Som att fly våren liksom!!

Men nu är jag här. Körde vid 11 igår och var framme vid 17,30. Stannade två gånger för några, eh, ärenden :-)
Det gick bra! Med en bra ljusbok kan man köra hur långt som helst. Har bara två skivor kvar i Tomas Bodströms Rymmaren, och det börjar dra ihop sig. Vill lyssna mer!!!

På kvällen var vi och åt tacco buffé på Hotell Kram. Det var mysigt och gott! Karin och Magnus, M´s sambor, var med. Sedan kollade de på hochey och jag slappade. Och därefter var det dags för bädden.
Idag sov vi sjukt länge, till 10,30. Utan att hundarna väckte oss!!!

Har ätit och duschat och nu ska jag plugga. Mattias är ute på långtur med vovvarna.
Deras nysningar har inte försvunnit och jag är säker på att det noskvalster. Problemet är att man numera måste ha recept för att få medicin och Erik var inte på kliniken i går. Så jag hoppas att han kan ringa in ett recept på måndag för det är verkligen synd om dom. Nyser hela tiden.

Ha en skön helg!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback