Jag sover gott. Gör du?

Ni som känner mig vet att jag i förra året råkade ut för en väldigt märklig uppsägning från en anställd.
Helt ärligt det värsta som hänt mig personligen vad gäller svek och jag har jobbat mycket på att lägga det bakom mig.

Idag fick jag höra att den personen nu startar en egen klinik på min gamla gata.
Det i sig hade inte varit direkt allvarligt om personen inte hade angivit problem med händerna och armarna som skäl för att sluta med två dagars varsel mitt i högsäsong. Detta meddelandes på en lunchrast en fredag.
Med den bakgrunden blir det närmast pinsamt att höra om nystarten, lögnen blir ju så uppenbar.

Jag vill inte återvända till dessa tankar. Jag kommer från och med nu att stöta bort dem igen. Men först vill jag säga;

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Sluta vara naiv
Inse att en lokal och några inventarier inte gör ett företag

*töm o glöm*


Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Människor som sviker en och gör en ledsen förtjänar inte ens en tanke! Bara att skaka av sig och lita på att alla en dag får vad de förtjänar..

Kram

2010-04-07 @ 15:33:02

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback