Stallmästaregården

Något gammalt, något nytt

Här ska jag bo inatt!
Om jag kommer fram någongång... Fick ta tåget. Flyget inställt. Missade middagen med styrelsen, kommer fram sent som attan. Inget kul när man har en riktigt lång dag framför sig imorgon.
Men så är livet ibland, eller hur?
Duggan gick nog bra iaf. Kändes ok...

http://www.stallmastaregarden.se/page.asp?pageID=1022

Eller vad säger du?!
Postat av: M

Hoppas helgen blir bra iallafall :-).



Tack för kommentaren om våra lampor! Vi får se hur vi gör, men vi är nog ganska sugna på att byta alla. Fast det blir nog längre fram. Vi har en massa måste-projekt som får gå före ;-).



Snygg bänk ni har gjutit förresten! Betong blir en så snygg kontrast i trädgården tycker jag. Gärna lite lavendel till så är jag toppennöjd!



Ha det bra!



Kram M


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback