Badrum

Det var i badrummet RIBBA skulle hamna!

Foton på våra älsklingar! Tycker ni att jag, estetiskt sett, placerat fotona i rätt ordning? Funderar på att ha kisen i mitten istället. Vad tror ni?


Stubben och Buddha, den senare en julklapp från min indienfarande vän Karro!


På lite håll. Måste skaffa en kruka till orkidéen. Lite sugen på en svart, Madde har inspirerat mig!


Cool va?! Till och med knopparna är prickiga!


Andra sidan.

Väggar: Matt vitt kakel
Golv: Brickmate black metalic
Skåp: IKEA ädel
Handtag: Bruka
Bänkskiva: Ek, Bauhaus
Porslin: Ahlell + Kakelbutiken i Tågarp


Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Kanonsnyggt!! Ni har så läckert badrum, riktigt fräscht.

Men prova gärna att sätta stubbe-mannen i mitten, tror det hade gjort att det föll på plats.

2010-02-09 @ 11:41:28
Postat av: madde

Hej du!!!



Så snygt och mysigt badrum. Väldigt personligt!

Själv njuter man av ett brunblommigt 70 tals badrum, lovely! NOT! J skämtar om att vi väntar tillräckligt länge innan vi renoverar det så e det inne igen :)



Kram på dig


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback