Bokinköp

Igår var jag på shoppingtur!
Tyvärr blev det inga kläder eller inredning utan bara böcker!
7st böcker till nästa kurs, fick tag i alla på Andrahands bokhandeln. Då kostade dem 1385,- och det är nog 50-65% reducerat jämfört med att  köpa nya böcker. Nu har jag alla utom en som hade kommit i en ny upplaga, den väntar jag med att köpa. Bara den kostade runt 270,-

Sedan handlade jag en bok till min make. Den ska han få på söndag, alla hjärtans dag!
Stark
Han tränar mycket och hade sagt att han var nyfiken på denna!

Gör det du älskar och du kommer att formas därefter. Genom att finna det roliga i träning kommer glädjen att stå i centrum och en vältränad kropp blir en trevlig bonus.
Skivstången Magnus bror fick av deras mormor väckte pojkarnas dröm om att bli starkare än alla andra. Den avlånga järnbiten kom att bli grundstenen till både en livsfilosofi och en träningsmetod som räckte hela vägen fram till drömmen.
STARK vänder sig till dig som vill motionsträna, till dig som har träning som livsstil och till alla som vill försöka släppa ut de urkrafter som finns allra längst in i hjärtat.

Hoppas att den är bra!

Efter shopping och skola åkte jag hem. Kassen i ena handen och väskan med lagbok mm över axlen. Vad händer? Jo tåget blir försenat och jag missar bussen. Fick gå hem. Det var kanske inte så långt men väldigt mörkt. Där gick jag och funderade på vem som hittat på att kunskap är lätt att bära? Det tyckte inte jag då iaf!


Eller vad säger du?!
Postat av: madde

ha ha naw din stackare, det kan jag förstå!



Kramis


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback