Grattis brossan!

Eftersom min storebror fyller år idag bjuder jag på en av hans favoritsånger!

Jadilamda de lopp idom dej
bödöppidejdo lejdå ladå
Jadilamba de lopp idom dej
lamdam dilej do!

Jag känner en man ifrån Örebro
som haft det svårare än vad man kan tro.
Ett extremt problem, jag snackar inte eksem,
jag snackar slak, slak i ålen.

När han och tjejen skulle göra ni vet vad,
ja då hängde den och slängde den mot hans vad.
Han försökte hota upp den i givakt och sa:
Nu blir det slakt nu blir det köttkvarn.

När taktiken inte ledde till resultat,
försökte han att göra den till sin kamrat,
men alla reaktioner uteblev, så han skrev ett brev.

Och kom med på TV i programmet Fråga Jens
där han med ens fick ett råd mot sin impotens.
Du är för spänd och ska vid nästa kärleksakt
sjunga som jag och gunga i takt.

Jadilamda de lopp idom dej
bödöppidejdo lejdå ladå
Jadilamba de lopp idom dej
lamdam dilej do!

Haha kan man annat är skratta åt totalt galna Björn Rosenström?
Grattis Freddan!

Glove Sex Guy

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback