Helg!!

Så var den äntligen här, helgen!!!
Skönt! Jag är idag en hängig tjej, känns som om jag ska bli förkyld.

Ikväll blir det räkor och vitlöksbröd! Det är så gott! Köpte frukt och glass, ska göra fruktsallad sen. Det är väl bra med en vitaminkick!
Räkor


Idag var jag och M i stan och satte upp hyllor på salongen. Ska nog dit och pula lite i helgen, då ska jag ta några bilder till er! Sedan var vi på Curla och åt världes godaste dagens! Hett tips!
Jag köpte sedan ett par inne gympaskor. Nu är det nära, att börja träna!

Nu i eftermiddag har jag träffat min kompis Anette. Deras bebis Clara är jättesöt och fin! Skrattar hela tiden! Anette håller på att planerar deras bröllop och det är så roligt att få vara med och tipsa! Det var en jättekul date!


Eller vad säger du?!
Postat av: E

Trevligt att ni gilla maten =) Jakob är världens bästa kock....tyvärr märks det på mig när jag insåg vad som har gjort att jag har fluffat till mig det senaste halvåret...suck!!



Lycka till m plocket =)



Kram E

2010-02-13 @ 10:51:19

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback