Mare mare, vad gör man en söndagsmorgon?

Jo man kan roa sig med immaterialrätt.
Det blev tyvärr en omtenta för min del. Jag missförstod den enda frågan (!) på hemtentan och måste nu göra om uppgiften på tisdag. Första omtentan och det känns nervöst... Chanserna räknas ner lixom...
Ska även en sväng till Anette o Peter för att lämna en sak. Kanske får man en kopp thé på kuppen?
Hoppas det :-)

Mattias han jobbar. Dygn igen. Kommer hem imorgon FM. Den lyckosten hade tur i spel i går... Åh, ibland önskar jag att jag också spelade! Hade lätt kunnat ha användning för lite extra fils...

Imorgon är det dags för ny delkurs för mig, den sociala dimensionen som jag skrev om. Det är vissa delar som jag läst tidigare, så förhoppningsvis kan det bli en lugnare period nu. Känns som om det varit fullt ös ett tag...
När jag är i Lund imorgon ska  jag köpa nya blommor. Pärlhyacinten och snittblommorna på tv-bordet har blommat över. Vill gärna ha nya, det piggar upp! Finns en bra blomsterhandel nära tåget.

20 mars är det dags för årsmöte i SHR. Hoppas att få se många av er kollegor där då!! Kombinera med något kul i Stockholm. Tills dess måste jag skriva vår årsberättelse. Min första! Spännande! Har börjat lite. Tänk vad fort man glömmer, tur jag har protokollen.

Nu måste jag skicka några jobb-mejl!
Kram!
ps, Annica - Ja det är den boken!!! Skynda fynda!!

 

Ranunkel är en bra snittblomma, håller 10-14 dagar!
Tulpaner vissnar ju så snabbt, sällan att de är snygga en vecka ens :-(



Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback