Vacker lösning!


Jag använder gärna armeringsmatta, men problemet är ju de vassa pinnarna!


Här löst med knoppar från Indiska, samma modell som vi har på toadörren och som jag äääälskar!
Kanske något att ta efter, funderar ju på ett pionstöd....


Fint sätt att använda buxbom!



http://gladjekallan.blogspot.com/search?updated-max=2010-01-13T19%3A26%3A00%2B01%3A00&max-results=7


Eller vad säger du?!
Postat av: annika Christensen

Visst är det smart att göra så.

Är det bilder från Anja också?

Tycker jag känner igen mig..

Kanske har fel.

Ha en bra dag

Annika

Postat av: Hemlängtan

Rolig idé. Kanske jag också tar efter det...

Du frågade om skylten på min blogg. Det är en utav de skyltar som jag har i min webbutik. Det är en tjej som heter Marit som gör dem.

Ha det gott!

Kram Jenny

2010-02-22 @ 20:06:59
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: madde

Vilka fina trädgårdtips!

Jag suger åt mig alla tips :)



Kramis


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback