Vinterland!!

Oj vilket vinderväder det blev i år!
Det trodde jag aldrig.
Och alla runt mig verkar hata det. Jag är ganska glad att jag slipper det gråa slaskiga som annars pågår från november-februari. (Det kostar 1miljon/h att röja skånska vägar... *hört på nyheterna just nu*) Jag tycker om det vita, fina, fräscha...

I morse fick jag ta bilen till Häljarp och ta tåget därifrån. Alla tåg i Billeberga var inställda.
Nu i eftermiddag var de två tågen jag tänkt ta inställda, men som tur var lämnade min söta svägerska vovvarna hemma hos oss så jag slapp hämta dem i Asmundtorp (hon passade dem). Då kunde jag ta tåget till Billeberga. Det gick i tid och kom fram i tid. Bilen får vi hämta sen :-)
Det stör mig inte heller, jag har inte blivit sen!
Om du åker tåg kan jag rekommendera
Banverkets hemsida, jättebra trafikinformation för hela landet.


Morgonutsikt på Åvik. Bilden tagen förra veckan, mycket mer snö nu!

Ps, jag vet inte om det blir blommor... Den tjejen i andra bloggen skrev att det blev det!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback