Ynk ynk

Fan också!
Snorig, trött, ont i kroppen, nyser....
Så himla olägligt, kunde det inte väntat en dag till?

Därtill, snöoväder som varslar om problem att ta sig till Lund imorgon.
Ta tåget och hoppas att det inte är försenat?
Ta bilen i skitvädret och hoppas att man inte kör av vägen?

Mitt csn kort har inte kommit. Ingen kan hjälpa mig, inte Nationen och studieadministratören svarar inte. Bara hoppas att tentavakterna, om jag tar mig dit, godkänner min utskrift från banken på att jag betalt.

Tänk på mig imorgon 8-12. Förhoppningsvis skriver jag tentan då.

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Tänker på dig och håller min tumme! Kram

2010-02-19 @ 08:12:33
Postat av: Anneli

Håller tummarna jag med, lycka till! :)

2010-02-19 @ 08:29:23

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback