Aouch!!

Det är verkligen smärtsamt för mig, när jag inser att den jag pratar med bara säger saker utan eftertanke. Saker som gjort mig glad eller hoppfull som jag sedan inser inte betyder något för den personen.

Det är verkligen ångestfyllt när jag upptäcker att min insats och önskan om vänskap är äkta och byggt på det den personen fått mig att tro, som då inte betyder någonting för den personen.

Att inte mena det man säger
Att göra saker utan eftertanke
Det är inte äkta
Det gör mig sårad
Men jag kan inte tala om "det", påpeka "det"
Jag kan bara inse att det är den personens stil och att vi aldrig kommer att komma varandra nära
Jag kan bara hoppas att det inte är gjort med flit
och tänka varma tankar om den personen
sända henne kärlek

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback