Bebisar i min närhet

Det är mycket bebisar nu. Väldigt mycket. Se själva:

Sigge
Clara
Konrad
Brita
Bella
Billy
Isak
Molly

Dessutom, Joanna i styrelsens bebis som jag inte vet vad den heter, Charlotta i styrelsens Oliver, mina två gamla klasskompisars bebisar, två gamla kollegors kommande bebisar.

14 st.
På ETT år!!!
Det förvånar mig inte om det uppdagas fler bebishistorier.
Det verkar vara hett!

Ps, Isak träffade jag idag! Viket litet pyre! ca 2600gr. Clara å sin sida är 6 månader och bara skrattar hela tiden!

Eller vad säger du?!
Postat av: Bauer23Jacquelyn

Houses and cars are quite expensive and not everyone is able to buy it. However, <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a> was created to help people in such kind of situations.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback