Bokbyte

Ja då är faktiskt min råkopia på uppsatsen klar. Det trodde ni aldrig?
Jag ska sova på den, kolla detaljer imorgon och lämna in på torsdag. På måndag ska jag hämta ett kompendium med uppsatser som jag ska läsa tills nästa tosdag då vi ska ha oppotionsseminarium.

Så nu byter jag över till immaterialrätten. På måndag har jag nämligen hemtenta i detta delikata rättsområde.

Efter den 14:e har jag alltså PAUS till den 19:e när min nästa kurs börjar, mark och miljörätt. Ser framemot det!

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Låter som det är hårt pluggande. Jag måste säga att jag är impad av att du gett dig in på det, en annan skola än att lära sig växtnamn och flumma runt i 5år helt klart!!! :) Bra jobbat! Kram

2010-01-05 @ 15:58:11
Postat av: Sofia30Graves

Productive essay papers common includes honorable ideas, distinctlywritten thoughts, and supportive evidence. You can be reliantyou are getting superb quality of work usable from solid <a href="http://essaysexperts.com/">online essays</a>.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback