Dagens utflykt

Som jag nämnde igår är idag dagen för en utflykt!
Jag o Nettan ska ta oss till IKEA och sedan på en trädgårdsföreläsning.
Den ska handla om perenner och speciellt om pioner.

Bokomslag Perenna rabatter















Trädgård

Entré 60 kr.
Medlem i Helsingborgs trädgårdsförening 30 kr.
Arr: Helsingborgs trädgårdsförening i samarbete med Helsingborgs bibliotek.

Perenna rabatter och pioner
Trädgårdsskribent Eva Robild berättar om sin bok
Perenna rabatter och hur man kan skapa sin egen favoritrabatt vid köksbordet, redan under vintern.
Tips på kombinationer, plantering och skötsel. Dessutom extra fokus på pioner, som Eva också skrivit en bok om. Perenna rabatter har nominerats till priset som 2009 års bästa trädgårdsbok. Boken finns tillförsäljning under kvällen.
Stadsbiblioteket, Hörsalen
Onsdag 13 januari kl 19:00

http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=79499&epslanguage=SV


Eller vad säger du?!
Postat av: E

Tar du tag i min sen??? I hate my garden....blä!!!

Du kanske hittar en trevlig trädgårdsmästare till mig, så kan han fixa och jag titta på allt det fina med honom.... Så kan man ju göra =) Kram

2010-01-13 @ 19:19:58

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback