Favorit från januari 2009

2009

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Japp!!! Gifte mig!
Började vid universitet i Lund.
Färg o stilanalys.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har inga! Om jag hade haft hade jag nog inte hållt dem... (Samma som förra året...)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Anette o Peter, Nilla o Nicke, Camilla o Jens, Anki. Hmm, hoppas att jag inte glömt någon!!

4. Vilka länder besökte du?
Endast Danmark tyvärr...

5. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Rutor på magen och klöver i kassan. (Samma som förra året.....)
Hönshus och hönor!
Vardag hemma på Åvik!

6. Vad var din största framgång 2009?
Bytet till Lund såklart.
Novas rehabilitering.

7. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset.

8. Vad önskar du att du gjort mer?
Är ganska nöjd... Men man kan alltid plugga, träna, jobba, slappa, träffar vänner, träffa sig själv etc ,mer. (Samma som förra året!)

9. Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat sömnlös (Samma som förra året!)

10. Hur många one night stands?

Inga!! (Samma som förra året!!!!!)

11. Favoritprogram på TV?

Arga Snickaren!
Halv 8 hos mig.
Lyxfällan.

12. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Ja... Någon jag gjort affärer med. Men jag ska snart sluta hata dem och ist tycka synd om dem för att de är så patetiska.

13. Hur tillbringar du nyår?
På Åvik med mina älsklingar! (Samma som förra året!)

14. De bästa nya människorna du träffade?
Konstig fråga egentligen, men Jannice Wistrand :-)

15. Något du önskade dig och fick?
Min vigselring :-)

16. Något du önskade dig men inte fick?
Bra betyg... Will be back! (samma som förra året)

17. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag tror att allt händer av en anledning, ser man inte varför direkt så gör man det längre fram...

18. Finns det någonting du ångrar med 2009?
Nää!

19. Vilken del av 2009 var bäst? Första eller andra halvan?
Juni-juli! Underbar sommar! Ganska fint med snön innan jul med.

20. Hur tror du 2010 blir i sin helhet?
Lite bättre ekonomi.
Mer balans i jobb.
Spännande studier!
Härlig trädgård.

Bubblare; Vad ser du framemot under 2010?
Hönshuset!
Inredningskurs
Lars Winnerbäck på Citadellet

Hmm ganska mycket är "samma som förra året". Bra eller dåligt? Vill iofs ha rutin i livet nu, så det är nog mest bra :-)

Eller vad säger du?!
Postat av: Gomez29CORINA

That’s easier to <a href="http://bestwritingservice.com/buy-essay.html">buy essay</a> and lots of students do not get know that such very smart articles related with this postcan live and just because of that students <a href="http://www.bestwritingservice.com">buy research paper</a>.

Postat av: help with essay

If you are willing to be supported by masters, you can choose essay buy online services and be fulfilled with positive marks.

2011-12-25 @ 02:35:42
URL: http://www.supremeessays.com

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback