Förbannad!!

På allt!
Känner ni också så ibland?
Arg för att tv bara visar skit,
arg för att det luktar matos,
arg för att jag välte min nya lykta så det rann ut stearin på bord och matta,
arg för att jag somnade i soffan,
arg för att jag inte kommer somna i kväll (igen),
arg för att vi inte storhandlat,
arg för att goda matrutiner inte lett till viktnedgång utan viktuppgång,
arg för att det är vinter,
arg för att jag bara får åka mellan Billeberga o Lund på mitt nya tågkort och inte valfria 6 zoner,
arg för att min handledare är en översittare som hade fel,
arg för att jag ska ha en hemtenta och inte vet hur man gör,
arg för att det var massor av folk på andrahands bokhandlen så jag inte hann hämta mina böcker - även fast det inte gör något,
arg för att Mattias inte vill gå salsakurs "just nu",
arg för att jag inte har vattnat mina orkideer,
arg för att jag har massor av bokföring att göra,
arg för att en del människor är bromsklossar,
arg för att det blir smutsigt lika fort som man städar,
och en massa mer saker.
SKITARG helt enkelt.
Ska vattna mina orkideer nu. Se om jag blir glad igen.


Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Oj oj... det där är inte roligt... men jag vet hur du menar. :)

Det är då man nästan önskar att man fick panga något, slå sönder något, göra som Lill-Babs i det där programmet "Hemma hos mig" eller vad det hette. Ta en näve gamla tallrikar och tjonga dem in i bergväggen tills ilskan är borta. BANG, BANG, BANG!

2010-01-04 @ 22:31:58

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback