Fortfarande förstummad

Över hur det känns att ha dagar när man bara gör det som faller en in.
Det har inte existerat i mitt liv.
Det känns som om jag hoppat ut genom ett fönster på ett brinnande hus...
Hoppas av ett tåg i full hastighet...
Inser att jag levt ett (för???) stressigt liv!
Hur hög är din stressfaktor? Har du ställt dig vid sidan om och kollat? Man ser inte när man är uppe i det.

Men att jag inte skulle ha något att göra, det är en lögn! Vem jag nu ljuger för?!
Ni vet, stian ska skuras och locket ska läggas på brunn.....

Idag: lyssna på gammal musik, dammsuga, förpacka och returnera BABS terminal, leka med iPhone, tvätta, mejla. Och nu, utbildning med APSIS för SHR:s räkning.

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback