IKEA

Vilket ställe!
Det ska bli en tur dit imorgon, jag o Nettan ska på uppdrag.
Om jag får som jag vill tänkte jag inhandla
EKBY STILIG Konsol
konsoler till kontoret, Ekby stilig
BÄRBAR Bricka
Vårig bricka, Bärbar
IKEA 365+ Burk med lock
Några burkar, IKEA 365+ är jättebra!
GLIMMA Ljus i metallkopp
Ljus, say no more!

Ska även titta efter kuddar o plädar i rosa och se om de har några fina vårblommor i kruka. Finns det fina orkidéer kanske jag köper en sådan också, har två som snart blommar av här hemma.

Eller vad säger du?!
Postat av: E

Min blomma i fönstret i köket börja blomma nu :) Jag kan jag oxå :)

Kram

2010-01-13 @ 07:39:06
Postat av: SmallLeanna28

I just wanted to advise you that fantastic writing service. I began using this impressive writing company a some years ago. Basically I couldn't observe the regular and excellent online writing. Until my bosom friend advised me to buy <a href="http://bestwritingservice.com/research-paper-topic.html">research paper topic</a> from sensational essay wrtiting company online, I was very delighted! All my outstanding school years have passed together with this cool online writing!


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback