Inlämning

Pju, då ska jag bara korrekturläsa en sista gång. Sedan lämnar jag in!
Jag känner mig ganska nöjd men inte lika nöjd som efter tentan i december. Denna kursen har varit så extremt komprimerad och dessutom samtidigt som en annan kurs så det har varit svårt att lära sig. Men jag hoppas att det räcker till i alla fall :-)

Och nä, Madde, veckan är inte slut där.
Imorgon gäller styrelsemöte via telefon, torsdag opponentseminarium på uppsatsen och torsdag em jobbintervju.
Sen: frihet!!!!!!

Det var flera av er som gillade den rosa färgen. Tror att det blir så. Ska försöka ta lite bilder innan och efter. Tycker det lite lite jobbigt att lägga upp egna bilder, går mkt snabbare att kopiera :-)
Men jag ska belöna er som kommenterat så fint!!!

Eller vad säger du?!
Postat av: LillieSaunders19

Turn to a writing service. Don't forget to <a href="http://primeessays.com/index.php?mode=buy-essay-papers">Buy Essay Papers</a>. That will make your studying period more pleasant.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback