Kommentarer

Gu´va ni e snåla med kommentarer!!!!!!!!!!!!

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny M

Förlåt då!!! ;-) hehe.. nä men ofta springer jag förbi och läser och tänker inte på att skriva nåt. Men nu göra jag det i alla fall.. även fast jag bara yrar.. Vem skulle du ha täcke till Nova eller lilla vovven? Tugg är där i alla fall, vet inte vilken sort du vill ha, men vi har en del kvar. Hur har det gått med ditt nya foder? Är det bra?

Jenny

Postat av: Anderstorps Helen

Hej vännen!

Jag vet med mig att jag är kass på att skriva kommentarer,men jag läser varje dag,även om jag inte har tid :D

Tid har inte inte just nu,men du finns med via bloggen,I Like! :D

Puss söta och duktiga!

2010-01-13 @ 17:30:46

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback