Mardröm?

Jag skrev ju om hur många bebisar det finns i min närhet. Och dom verker invadera mig totalt. I natt drömde jag nämligen att jag var gravid! Det konstiga var att det var M som berättade det för mig!
Älskling, Du är gravid!
Men jag förlikade mig med det på något sätt. Jag tänkte, men ok, jag lägger ner allting och blir mamma istället.
Jag sa till min man:
Så som vi har kämpat för att stoppa detta, det är nog bäst att vi släpper ut den!

Haha i drömmar kan allt hända :-)
Ni som inte känner mig, jag vill inte bli gravid. Inte nu och kanske aldrig. Och är lika glad ändå :-)


Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Vissa vill, vissa andra inte. Det är väl inget konstigare än alla andra val i livet man tar, även om många verkar tycka det. Mycket märkligt att det skall vara något man behöver förklara/försvara. Ingen behöver ju förklara/försvara varför de vill ha barn, det är bara "naturligt". Inget tragisk med att inte vilja ha barn, enda tragiska i barnfrågan är de som skaffar utan att ha tänkt sig för.

Du är stark nog att tänka efter Christin, det skall man respektera och hylla dig för.



Kram till dig vännen!

2010-01-28 @ 18:50:24
Postat av: Anderstorps Helen

Haha,vad söt du är.

Få inte panik över att det händer alla runt er.

Vill ni inte så vill ni inte,så enkelt är det.

Sen att folk förvänta sig,skit i det! :)



PUSS!

2010-01-29 @ 07:31:23
Postat av: Bethany20HOFFMAN

Scam writing firms caused lots of harm to students. Nonetheless, that is not a reason you can refuse to <a href="http://www.supremeessays.com/buy-a-term-paper.html">buy a term paper</a> because of.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback