Negativt men positivt besked!

Christin,

Tack för ett mycket trevligt samtal igår. Du hade sänt oss fint underlag och har verkligen alla kvalifikationer för tjänsten samtidigt som du gjorde ett öppet och trevligt intryck. På alla sätt en perfekt anställningsintervju. Det gjorde också Dina medtävlande. X och jag singlade helt enkelt slant och det blev tyvärr inte din sida som kom upp.

Vi har dock nu fått en trevlig första kontakt och jag hoppas att jag får komma tillbaka till dig när det är andra tjänster som ska besättas och där jag kan tänkas ha ett finger med i spelet. Jag fungerar också gärna som din referens om du skulle söka någon annan av de många amanuenstjänster som lyses ut på fakulteten.


Eller vad säger du?!
Postat av: Anderstorps Helen

Du är ju super!Se detta som enbart positivt!

KRAM!

2010-01-16 @ 08:45:08
Postat av: Madde

Kanonbra ju! stort grattis! Detta kommer du säkerligen ha användning av längre fram

kram trevlig helg


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback