Passion

Jag har alltid beundrat människor som är passionerade.
Det är så häftigt!
Från att själv ha saknat en passion har jag nu gått till att vara en passionerad trädgårdsälskare!
Det är verkligen härligt att ha något man älskar att göra, som man aldrig tappar sugen för, något att längta till.
Jag gör inte anspråk på att vara expert. Bara trädgårdsälskare.
Jag kan inte massor av latinska namn.
Jag odlar inte upp tusen olika sticklingar.
Jag har inte tur med alla mina försök.
Jag älskar inte alla växter.
Men jag älskar varmt och innerligt att ha en trädgård.

 
Pion från Ebbas tid. Nu flyttad till framsidan.


Sköldpaddsört. Kvar i stugan.


Pion från stugan. Nu på framsidan av huset.


Klematis Summer Snow. Helt magisk! Har satt en vid gavlen av uthuset.


Eller vad säger du?!
Postat av: ANDREA31Romero

essay papers writing corporations are proud of offering premium quality. Moreover, university students prefer to get information about <a href="http://qualityessay.com">cheap writing services</a>. Such guys naturally have got good grades.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback