Redovisning

Jo jag överlevde :-)
Jag överlevde att redovisa inför okända människor, jag överlevde att motta min opponents synpunkter och jag överlevde att opponera på min författare.
Men det är ganska lite roligt. Nödvändigt ont helt enkelt.

Jag kan konstatera att mina gruppkamrater betydligt mer nyligen har gått gymnasiet och flertalet har dessutom gått ett program där de fått öva mycket på uppsatsskrivandet.
Det är snart 10 år sedan jag tog studenten och det från ett yrkesprogram. Gissa om vi har olika utgångsläge :-( Det irriterar mig som fan!

Men jag försökte att inte störa mig på detta, som jag inte kan ändra på, och istället lyssna och lära. Det bästa hade varit att skriva en uppsats till nu direkt, då hade man ju kunnat befästa de nya lärdomarna. Men det dröjer nog en stund.

Betyg på terminen har inte kommit men jag tror att jag är på den trygga sidan!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback