Snabb uppdate

Är trött!
Den där sjukan höll även mig vaken i natt, om jag säger som så.
Det verkar dock som att det hela beror på en liten pissig triggerpunkt! Men med ganska kraftiga effekter. Motaktion tagen :-)

IKEA var toppen!
3 brickor bidde det! Söta o fina!
2 burkar
4 konsoler
1 våreld (blomman då asså)
2 skärbrädor

Vi blev lite fördröjda på det fina varuhuset och kom med nöd och näppe in på föreläsningen! dels var vi där kl 19,01 och dels så var det fullt! De ville först mota bort oss! Haha vi stod på oss och fick komma in ändå :-)
Det var en trevlig föreläsning med lite ny inspiration.
Framför allt var det trevligt att komma iväg och att bubbla massa med Nettis.

Imorgon väntar elddopet, redovisning (hata, även fast att det bara är 3 min) och opponering. Och därefter en liten arbetsintervju. Håll tummen!

På freddag blir det nog en tur för mig och Maken till GeKås.
Spännande!

Natti natti!

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Oj vad skönt att höra att lösningen verkar vara funnen! :)

GeKås har jag nu besökt, hitta lite men höll i plånboken så det blev inte så mycket. Man kan ju åka dit fler ggr liksom får man tänka... :) Men IKEA hade suttit fint. Fast först skall jag gå på BR-visning idag!

Kram!

2010-01-14 @ 08:29:21

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback