Städa, present, utflykt o mat!!

Dagen började med strålande väder!
Härligt!
Man blir bara tvungen att...städa...
Storstädning med dammvippa, mattpiska och sofftvätt. Härligt! (nu alltså!)

Sedan kom mamma o pappa på en relativt spontant besök. De hade med sig en present till oss, en gammal stol utan stis :-) Den ska bli blomsterplantering!

Vi åkte sedan en sväng till Enkla Ting i Vallåkra. Denna gången fick jag o Mattias en privat visning av ladan och deras extra hus. Det är bara så underbart, precis min smak. Vi fick lite ny inspiration, helt klart! Inköpet blev en ganska stor, runt metallkorg. Till våren ska den bli hem för lavendel.

Då vi hade åkt halva Skåne runt landade vi på Basilika i Landskrona och åt thaimat. Mattias gulliga syskonbarn hade gett oss presentkort där som kom väl till pass. Även om det var svinkallt i lokalen så var servicen outstanding och maten var helt ok (gillar inte thai...).

Nu har jag skrivit lite på min uppsats, handledning imorgon, och känner mig redo för soffan o Leonardo Di Caprio.

Kram kram!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback