Ullared

Det var år och dag sedan jag var på GeKås.
Hittade deras blogg:
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/ och blev genast sugen. De skriver att det är lågsäsong nu med färre besökare. Passar ju utmärkt!

Gekås Ullared-bloggen
Idag är det den 5:e januari och Gekås befinner sig alldeles i början av sin traditionsenliga låssäsong, detta i kombination med att det varnas för snökaos i Halland har gjort att varuhuset på sina håll ser ut som på bilden. Riktigt, riktigt lugnt alltså! En dröm för alla er shoppare där ute som inte gillar att trängas. Bara att damma av sparken och skidorna och styra kosan mot Ullared!

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Jag har också blivit inspirerad, av kollegornas prat om serien. Så jag skall dit på lördag, får hoppas att det kan komma med ngt fint hem. :)

2010-01-06 @ 21:05:10

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback