Tjockis - mager

Hur...
Alltså....
Hmmm....

Är det ok att säga:
Gu´vad du är mager, du ser ut som en speta, är du sjuk?

Är det iså fall lika ok att säga:
Gu´vad du är tjock, en riktig fetknopp, är du sjuk?

Inget av dem är ok att säga.
Det är S.Å.R.A.N.D.E.
Men jag vet att det bara handlar om avundsjuka, jag vet att jag inte ser sjuk ut, så jag skakar av mig det och tycker synd om personen som igår höll ett långt (mycket mer än ovan) och mycket obehagligt tal om hur mager jag blivit.



Överviktig kvinna



Eller vad säger du?!
Postat av: Tilda

Fy vad illa!!! Jag har fått båda kommentarerna det är inte kul när dom kommer, har tyvärr inte blivit bättre på att skaka av mig såna ord. Som du skrev är det ren avundsjuka och tänk att DU trivs med dig själv.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback