Före o efter


April 2008. Notera häcken till höger.






Juni 2010. I februari klippte vi ner vår oxelhäck till 40cm. Det var en nervös väntan men nu skjuter den skott!! Den var så väldigt kal nedtill att detta alternativ var det enda raka. Idag har jag rensat rabatten och lagt på mer täckbark. Det ser ut som om flera av de höstanemoner jag flyttat hit har klarat flytten. Det stod redan ett antal längst upp vid tvättstugan och det blir så fint när dom blommar! Plus att när de blir så täta som där så växer det inga ogräs där.


Måste be Mattias byta stupröret!! Ser ju inte så roligt ut. Vi har de nya på loftet. Däremot tror jag att jag avvaktar med att måla taket. Jag har blivit tveksam om vi ska riva av det och lägga papp istället, som på de andra husen.
Om ni undrar så ligger det nät på marken där vi sått nytt gräs för att vovvarna inte ska busa där :)

Eller vad säger du?!
Postat av: madde

Vilken skillnad!!!

Bra jobbat!



Kram Madde


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback