God morgon, god middag, god kväll och god natt!

Jag tror att min kropp var lite trött!
Vaknade 11,44 idag.

Jag blev förkyld dagen innan tentan (as always), haft träningsvärk i axlarna efter att skrivit i 7h och även soleksemen har tagit på krafterna, likväl som en intensiv men rolig helg, själva tentan i fredags och en sjukt intensiv termin! Det har gått i ett sedan jag började i Lund. Eftersom jag hade kompletteringar att göra blev det aldrig någon julledighet utan jag läste 200% då, samtidigt som jag flyttade salogen från Hven till fastlandet.



Idag har jag betat av lite uppgifter inom
SHR. Hemsida, fotografering från mässan och seminariedag. Det är ideellt arbete men jag tycker att det är ganska roligt! Det är kul nu när det händer så mycket i förbundet.

Jag har även planerat in jobbdagar på Skodsborg samt parerat med hundvakt de dagar Mattias arbetar. Kommer att arbeta 12 dagar i juni och hittills 7 dagar i juli. Jag räknar med att det kommer in fler när det närmar sig och samma vad gäller augusti.

Nu känns det som om det är dags att ta av sig pyamasen och äta lite lunch.... Ja om jag åt frukost kl 12 så blir det väl lunch nu?? Sedan kanske en film och lite slappe. Det regnar och är tråkigt ute. Med tanke på förkylningen tänkte jag inte träna.

Imorgon ska jag till TechFuturums hudvårdsskola och arbeta vid intagningen av nya studenter. Spännande!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback