Välkomna dvärgkochin!

Så var dom äntligen här!
Ni får en liten titt nu och ska få fler bilder när jag tagit några fina!


Tuppen BIFFEN


Höna NILLA


Höna SNÖVIT


Hönan AGDA


Hönan LILLASYSTER


Vilar middag


Snövit och Lillasyster har redan värpt ägg!!
Det är såååå roligt och det är väldigt underhållande att titta på dem!

Anneli: Jag bytte inte namn på Agda och Nilla. När man träffat dem så känner man att namnen är rätt!

Eller vad säger du?!
Postat av: Madde

ohhh vad fina!

Ni kan ju bli livegna :) Ha ha



Största kramen och trevlig helg

Madde

Postat av: Anneli

Hihi, det var bara en tanke, det är nog bara jag som har en bild i huvudet av hönan Agda som en stor brun snäll höna :P

2010-06-18 @ 22:25:35
Postat av: Madde

ha ha asgarvar, ja såklart menade jag självförsörjande hi hi.



Kram på dig

Postat av: Sophia

Tänk vilka fina ägg du får mumsa i dig :)

2010-06-21 @ 21:08:32
URL: http://sophiastraningsglod.blogspot.com/
Postat av: Petra

Snövit ser precis ut som en höna vi har.

Hon heter också Snövit ^^

2011-09-15 @ 18:42:53

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback