Dagens rätt

Idag ser min meny ut som följer:

Frukost: Naturell yoghurt med krossade linfrön, psylliumfrön och pumpakärnor samt björnbär.

Lunch: GI lasange från igår. Gjord på nötfärs och zucchini, inga lassageplattor, och mozarella.

Mellanmål: Sitter och funderar på det just nu. Får nog bli lite thé eller kaffe med mörk choklad.

Kvällsmål: Kokta ägg och kaviar tror jag.

Igår hade jag stora skåp-ätar-frossan! Gick bärsärk i skåpen!
Det blev morot, mörk choklad, chevré med fikonmarmelad och chasewnötter. Sedan stillade sig suget :)
Så länge skåpätandet inte höjer blodsockret så är det ingen fara!

Smaklig spis!!!

Eller vad säger du?!
Postat av: ulrika

tack för menytips!!! kram

2010-05-31 @ 19:50:54

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback