Magnolia

Dom är bara helt underbara! Jag älskarälskarälskar dem!

Innan har jag tvekat att köpa en sådan till vår trädgård, den har känts lite för elegant för vår mer enkla torpträdgård. Men nu har jag tänkt ut en plats där den kunde passa!



Till vänster om den gröna grinden som ni ser till vänster i bilden! Där hade den fått sällskap av den stora boken, vår matplats och en doftschersmin. Grinden är btw inte kvar och uthuset är iordningställt. Det ser ut ungefär såhär nu:


Här ser ni den stubbade schersminen till vänster. Den har börjat skjuta skott!

Tror ni att en magnolia, helst vit eller svagt rosa, hade gjort sig där??
Magnolia

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Det tror jag absolut! Tänk bara på att de föredrar en vindskyddad plats. Jag tycker förövrigt att magnolia passar fint till er eleganta torpstil :)

2010-05-17 @ 09:30:20

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback