Trädgården 17 maj


Pioner "med mera" hahaha! Vintergäck, akeleja, rosenplister (?)
Vad tycker ni att jag ska ha för kuddar vid denna sittplatsen?
Har köpt en turkos filt men inga kuddar. Tipsa gärna!


Kan ni urskilja växtstöden? Titta till vänster om pionen.
Klassisk modell men hemmagjorda av 6mm rundjärn som böjts och bockats.


Som sagt, löööve zink!


Sydde kuddöverdrag härromdagen. Köpte tyget på Åhléns.
Hade det blivit finare med en vit filt i lådan under? Har en här inne som kunde få flytta dit!


Matplats och hängmatta i väntan på värmen!


Någon som har en ny gammal stege till mig? Denna sjunger på sista versen...

Ja så ser det ut på vissa väl valda platser. På alla andra platser är det ogräs och annat skräp.
Tråkigt!! Ju mer man gör ju mer har man kvar!
Blev så trött av att se det att jag bara gick in. Man kan inte vara på topp alla dagar :)

 


Eller vad säger du?!
Postat av: Madde

Underbara bilder... Så himla fin rädgård.

Detsamma hände mig idag, fick panik, pallar inte med denna soptipp till trädgård, längtar så till stensättningen e fixad...



Kram


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback