Hamtat klader, vantar pa avgang!

Hej halla!

Nu har vi varit och hamtat mesta delen av kladerna. Bara mina pyamasbyxor och Mattias shorts kvar.
Pa det hela taget ger vi henne 8/10 poang.

Idag har det varit sol och bla himmel! Da blir det snabbt valdigt varmt!
Vi har strosat omkring lite planlost. Har ju checkat ut och aker ikvall. Kl ar 14,00 nu. Skall vara pa resebyran 17.30.
Vi ar fortfarante inte bra. Mattias hade nog feber i morse. Har ju atit tabletter flera dagar nu, vet inte hur lange man kan gora det???

Igar kopte vi gongongen! Den ar sa fin! Och hon monterade isar stallningen sa den tar inte stor plats!
Men vara vaskor ar anda fulla.... Det blev 3 kassar hos skraddaren....
Skulle kopa en vaska till LilleBror, men vi har inte hittat nagon bra annu.
Vi har ju flightbagarna runt ryggsackarna sa dar kan vi stoppa massa saker :-)

Mer roligt har tyvarr inte hant. Aterkommer med mer kraft imorgon! Kommer till Na Trang 0600 var det sagt. Far se vad det innebar i verkligheten!
Kram kram!

ps, S-damerna... HA HA HA HA!!!!
ps, ang Gbg, sa ar det i LA med. Men har i Vietnam ar det lungt! Barnen ar ute och leker som vi gjorde som sma.
ps,  fick igar 6 myggbett pa handerna nar vi at kvallsamt. Mattias inget....

Eller vad säger du?!
Postat av: Britt-Marie

Hej igen!

Tråkigt att ni har blivit sjuka.Ni har ju haft lite otur denna semstern men ni verkar ju vara på bättringsvägen. Hoppas resten av resan blir bättre så ni kan njuta av sol och bad.Det blir kul att kolla era klädinköp när ni komme hem.Här är allt som vanligt.
Krya på er och kramar från oss

Britt-Marie o Lasse

2008-02-08 @ 10:20:58
Postat av: Sonny

Hallå Asien!
Här hemma i Skåne är det grått och trist men 8 grader plus. Igår var det en fantastisk dag, jag tänker givetvis då framförallt på vädret, 9 grader varmt, strålande sol och nästan vindstilla. Vårkänslor fick man givetvis, men va fan hjälper de i min ålder?
Fredag idag och det skall bli skönt att vara ledig, har lite aktiviteter på fastlandet i helgen så det blir ingen sjöresa.
Jag tror att vi måste överväga om vi inta trotts den långa tråkiga flygresan ge Asien en chans, man blir inte så lite inspirerad av din rese blogg.

Ha det bättre än bäst.

Sonny

2008-02-08 @ 11:13:19
Postat av: Mam Kjärstin

Hej hej, hemskt mycke´hej!
Ja då var det alltså dags för er att dra vidare, nerigenom. Är väl ändå spännande att få se vad som väntar, trots hängigheterna, eller? Ni kanske inte orkar glädja er så mycket, men tappa inte modet, snart är alla krafter tillbaka och kanske en massa nya krafter också, på köpet så att säga. Det hoppas vi på!!!
Gissa om det är GRÅTT idag, det är inte klokt...
Hur mycket energi får man, på en skala, för min del inte ens uppe på noll.
Var tvungen att ta en liten tur in till Halmstad, bara för att se om det kanske var bättre där, det var det inte, men några rea-fynd blev det. (70%)..
Under tiden roade sig S-damerna på egen hand... jodå, men lämnar man en påse bröd på bänken så får man väl skylla sig själv. 5 st hembakta extra-goda trim-bullar var borta, kvar på golvet fanns det bara små strimlor kvar av den plast-påse dom legat i. När jag med aningen höjd röst frågade S-damerna om detta verkligen var nödvändigt, ja vad tror ni svaret blev?
Sanna sa, sittande under en köks-stol, det var inte jag, jag når inte dit upp, det vet du ju matte, det var Nova! Just i det läget var Nova redan på väg ut ur köket, samtidigt som hennes kommentar kom: ja, ja, det kanske var jag, men vad sjutton, var det verkligen nåt att gå igång för? hm, lite bröd, ska man inte kunna få ta sig nått på egen tass här, jag bryr mig inte!
Så var det slutdiskuterat med henne. Sanna var allt lite spak, hon förstod att något var obehagligt.
Visst är det väl lite uppiggande att höra om Novas hyss? Hoppas det.
Fredag idag, tiden bara flyger fram, vi har inget spec. planerat för helgen, förutom det vanliga, Christer o Ulrika jobbar med Julia o Jeremie på söndag så formen håller sig. Wallentin är snorig och är ordinerad 7 dagars pencillin, veterinären tyckte det verkade vara s.k. ung-häst-förkylning, smittar inte, men kan vara envis innan den ger sig. Han får nu stå i ute-boxen, Jeremie får inte komma i närheten av denna medicin, innehåller doping.
Med dessa rader slutar min hälsning, men jag vill samtidigt passa på att hälsa till Er andra som skriver hälsningar, må så bra allihopa!!
Hälsningar från mam, pap, Wiktor, Sanna o Nova.

2008-02-08 @ 17:02:25
Postat av: Fredrik och Louise

Hej igen, vi tyckte det blaste for mycket i Nha Trang och var sugna pa sand sleedging. har i Mui Ne ar det varmare an i Nha Trang, men inte lika stor strand (pa bredden). Vi har precis kommit hit och kommer nog stanna i minst tva natter.
/Fredrik och Louise

2008-02-09 @ 08:32:34

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback