Fina prylar!

För ett tag sedan blev jag tipsad om webbutiken inreda.com
Den hade jag heeelt missat! Har många fina saker!
Tex de här fina koservöppnarna. Vi har nog tidernas fulaste konservöppnare hemma. En sådanhär rosa skulle pryda sin plats!

Ett annat ställe som jag upptäckte i sommras är designonline.se
Där har vi också några favoriter:

Tyg från Marimekko. En rapport är 145*243 cm, så tyvärr har vi igen given plats för den eller dess kompis:


De har även de fina glasen från Grand Cru, och jag önskar mig fler i dricksglas storlek.


Mmmmm, att titta är gratis! * fattig student :-( *

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Alltid lika kul att läsa din blogg.. nu har även jag skaffat en :) jamtlandsstors.blogg.se, kan ju hoppas att den me blir bra.. Tjorven sköter sig bra förresten, lite ängslig om man lämnar henne bara.

kram kram

2008-11-13 @ 17:50:46
Postat av: anki

om tyget!!! =)

2008-11-21 @ 20:11:57

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback