Konstigt att man längtar hem??



När jag kom hem igår väntade

Gigantisk blomma, vita cyklamen ( me love!)
Presentpåse från Chantelle
Liten present från inredningsbutik (zinkhus för prydnad)
Nystädat hus
Tända ljus i hela huset, ca 20st
+
att han hämtat Novas nya säng i Hofterup, trodde jag inte att han skulle hinna
att träden var nedsågade, men det visste jag ju! Fiiiint! Bilder kommer...

Suck, jag har världens bästa Mattias!

Eller vad säger du?!
Postat av: Kjärstin Andersson

Hej hej där i lilla huset !

Ville bara skriva en liten rad och tacka för senast!

Hoppas att återhämtningen gått bra....



Ett sånt fint välkomnande du fått...

Måste kännas gott efter alla timmarna bakom ratten och efter alla dagarna med näsan i böckerna...



Grattis till godkänt resultat på tentan ! Roligt!



Tänk att Stubbs vikt var oförändrad..... hm....

nåväl, huvudsaken är ju att han mår finfint!



Ha det riktigt mysigt nu i adventstider !



Hälsa familjen, kram från mammi....

2008-11-28 @ 22:14:11

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback