Mäklare!

Häromdagen var mäklaren som sålde oss huset och gjorde en snabb värdering för våra låns skull.
Jag var ganska förhoppningsfull, vi har ju gjort så radikala förändringar. Tänkte mig att han skulle tappa hakan och bara stamma i förvåning ;-)
Så jag blev lite besviken när allt han sa var "Det har ni gjort bra"! Vi tittade runt på allt och jag förklarade. Han ställde lite frågor och sedan var det klart.

Nästa dag hade vår bankkille ringt till Mattias. Då visade det sig att mäklaren hade hissat oss totalt!!!
"De har gjort det såå jäkla bra"
"Har inte sett någon så häftigt sen Bo01" etc

DET tyckte jag var coolt! Bo01 lixom :-) BoÅvik!
Har inte fått värdet ännu, banken behövde lite mer uppgifter.

:-)


Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback