Oj.

MMS



Trädgårdsmasaker.... Gissa om jag längtar tills jag får komma hem och inspektera?


Eller vad säger du?!
Postat av: Kjärstin Andersson

Fantastiskt!



Ett litet hus tittar fram...



Nu kommer det verkligen till sin rätt !



Då blir det till att gräva, hacka och fixa där i rabatten nu då, om jag känner dig rätt.

Kanske är väl så roligt som att koka skinka, baka lussekatter eller spetsa glögg....



Nåväl, visst är det skönt att veta att vissa saker får man ha alldeles för sig, dom står där troget och bara väntar på att rätt stund skall infinna sig, ja det är nåt visst, det är det !



För övrigt hoppas jag att du inte glömmer att klä på dig ordentligt nu när vintern kommit, mammor har ju alltid sina barn i hjärtat, endast några få år i handen....



Kram från mammi !

2008-11-23 @ 12:02:36

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback