Tack! Hjälp...

Viktiga ord, eller hur!

Tack för att jag har världens underbaraste sambo som älskar mig och stöttar mig vad jag än gör!
Tack för att jag får läsa på min drömutbildning!
Tack för att jag får ha Nova med mig, att hon är frisk och att hon trivs i lägenheten!
Tack för att vi har hittat Jennie som kan hjälpa Mattias med Tjorven, så han slipper ha dåligt samvete!
Tack för att jag fått köpa ett underbart hus och renoverat det precis som jag vill!
Tack för att jag har fått inreda, att Mattias går med på i stort sett allt!
Tack för att de jag älskar får vara friska!

Hjälp mig att komma in i Lund i vår...
Hjälp Mattias att komma in på sin utbildning...
Hjälp mig med alla svåra skoluppgifter....
Hjälp mig att inte längta hem...
Hjälp mig att börja gilla att handla och laga mat...
Hjälp mig att hitta en hylla till kontoret...

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback