Glada återseenden!

Facebook är bra!
Där har jag kontakt med flera av mina vänner som jag av geografiska skäl har svår att träffa så ofta som jag vill!
Jag får se bilder på Helens underbara Alvin och Lova!
Jag har fått se bild på Sannas (från Nyby, Laholm - så mamma vet!) bebis Vera.
Jag har fått se bild på Hanna Vikströms bebis Ellie.

Att jag hittade Hanna kändes himla kul. Hon är en av mina första vänner som betyder jättemycket för mig. Men vi har inte haft kontakt sen barndomen. Nu kunde jag se att hon blivit mamma! Hon är färdig jurist och jobbar som tingsnotarie! Lite kul att vi landade på samma yrke!

Vidare har jag fått kontakt med min dansande kusse Daniel. Han gav ett halvt löfte om att jag skulle få komma på ett genrep. Han är prof. dansare och är för tillfället här i Örebro! Vore så kul att se honom!

Sedan hjälper facebook mig att komma ihåg att min underbara svägerska fyller år imorgon. *Komma ihåg att gratta Anneli*.

Har också fått se bild på Ankis nya tatuering. En stoooor drake (lik min faktiskt) över skuldra och rygg. Blev lite sugen, den var verkligen maffig!

Facebook är  bra!!!
Har du registerat dig ännu Marit?
Och inte du heller Annette... SKÄRPNING NU! ;-)



Eller vad säger du?!
Postat av: Helen

Haha,ja facebook är bra!

Har dock inte haft tid att sitta vid datorn på länge nu :)

Och att du har blogg är super!

Alltid lika skoj att läsa!

KRAM!

2008-10-20 @ 07:50:47
Postat av: Marit

Nej, jag har ännu inte registrerat mig på facebook. När skall man hinna allt. Jag känner att jag (nog) kommer att göra det....sen. Just nu har jag annat för mig, men tack för att du tänker på mig. Ikväll skall jag tvinga Ingemar att hjälpa mig tvätta bilen, en sådan där grundlig tvätt som man pustar bara man täbnker på den. Bilden är gravt eftersatt och jag hoppas inte att fågelskitarna jag fick förra veckan har frätt fast i lacken. Annars är allt som vanligt, lektionerna rullar på och jag med dem. Ingrid står just nu och pratar massageteori med 1:orna. Kram så länge. Marit

2008-10-30 @ 09:59:29

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback