Därför är inga delägare äldre än 65

Under hösten har en rad mångåriga medarbetare lämnat Vinge, flera i samband med att de fyllt 65 år. Enligt byråns policy ska man då lämna sitt delägarskap.
http://www.dagensjuridik.se/sv/Artiklar/2009/12/Darfor-ar-inga-delagare-aldre-an-65/

Hmm, ca 5 år i skolan ytterligare 5 år innan man kan bli advokat. Ca 30 år hade jag haft att hämta som advokat och delägare på Vinge. Om jag nu blivit delägare direkt när jag var färdig advokat. Vilket inte är så troligt. Kanske får man jobba iaf 5 år till. Då skulle det bli 25år. Det är ändå ganska länge. Men IT´S ALL I GOT! Glup.
Vad ska du göra resten av livet??

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Oj oj... det vågar jag inte ens fundera på, eller rättare sagt... jag vill inte ens veta. :)

2009-12-30 @ 11:46:51

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback