Hemklickad: Min egen trädgårdsbok

Min egen trädgårdsbok



Enligt mig en tråkig framsida men jag råkar veta att den är väldigt fin invändigt!

Beskrivning:

En praktisk och lyxig fyll-i-bok med särskilda fickor för fröpåsar! Den vänder sig till alla med en stor eller liten trädgård, vare sig det är kryddor på balkongen, grönsaker i ett växthus eller en prunkande äng. Det här är boken som hjälper till att organisera, planera och hålla reda på blommor och buskar, fruktträd och trädgårdstomtar.

Boken är indelad i olika avsnitt min egen trädgård, planering och inspiration, året runt, köksträdgården, blommor och lökar och träd, buskar och klätterväxter och varje avsnitt har flera tomma sidor för egna anteckningar och särskilda fickor för förvaring av fröpåsar, urklipp och andra lösa lappar.

Boken innehåller många vackra foton, nostalgiska bilder och en mängd fina citat från kända författare och trädgårdsdesigners. I slutet finns en sida med tips på nyttiga hemsidor och tomma blad för egna adresser, bra böcker och andra inspirationskällor.

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185465526


Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback