Kunden har alltid rätt

Eller kunden är alltid gnällig?

Fick ett samtal idag, från en otroligt otrevlig person. Man hörde redan på telefonsvararen att hon var gnällig. När jag sedan inte ville bemöta hennes orimliga krav fick jag höra att jag var stelbent och oresonlig. Trots att jag erbjudit det som kan förväntas.
Tror hon på allvar att jag kommer ändra mig om hon provocerar och förolämpar mig? Snarare tvärt om kan jag säga.
Det är inte alla kunder jag kommer att sakna och det ska bli skönt att inte vara så bunden av telefon och mejl!
Nu glömmer vi detta och går vidare!

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny M

oj vad jag känner igen mig.. Tur att det finns underbara kunder som väger upp.. =) Lycka nu till idag..

2009-12-04 @ 07:02:51

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback