Orangeri - igen!!!

Tisdagen innebar en utflykt för mig, Nettan o Clara!
Vi åkte till Enkla Ting utanför Vallåkra. Oj oj oj vad fint!!! Allt var bara super!
Fick massa inspiration till vårt egen orangeri, butiken är nämligen i ett sådant:


http://stilinredningochdesign.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Så ikväll har jag o M pratat igenom hur vi kunde göra, vilka kontakter vi har på glas, hur stort det skulle vara, isolerat eller inte... Jag vill genast sätta igång!!! Men nu var det ju hönshus först. Och spara lite pengar. Men om man har tur kanske vi kan börja på det nästa höst?!

Enkla Ting har ännu inte fått igång sin hemsida, men håll utkik www.enklating.se
Jag köpte:
En flaska av deras egen glögg! Supergod, jag som inte ens gillar glögg!
En välkommen skylt till i zink, denna till grinden.
Två mossbollar.
Ett keramikhus som Anna Molin på Ven gjort.

Förutom att alla saker var så fina var det bra priser! Tusen tack Madde för tipset! Och tusen tack Nettan för en mycket mycket trevlig dag!


Eller vad säger du?!
Postat av: Madde

hej vännen!



Vad kul att du gillade affären. Kajsa e duktig!

Vi ska också bygga ett orangerie det e ju så fint!

men här hemma e det mycket som står före på den listan...



Kramis


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback