Tåget hem

Återigen väldigt glad för Lasse i öronen, det sitter ett barn bakom mig och lyssnar på ljudbok. Denna kommenterar han ideligen ljudligt. Jag hör det t.o.m genom musiken. Jag hade blivit totalt tokig utan musik. Jag måste verkligen komma ihåg att boka tyst vagn vid nästa resa.

En bra sak är att jag hittade ett eluttag vid min stol, så jag har datorn igång. Har redan redigerat en del av vårt protokoll. Det blev ganska rörigt denna helgen, då vi hade flera besök av föredragare och vår ordförande blev sjuk. Därför är det extra viktigt att börja med protokollet så snart som möjligt, medan man har allt i huvdet. Sekreterararbetet är ganska krävande på det viset, man ska komma ihåg att skriva upp varje detalj och man ska se till att beslut följs upp.

Nästa vecka är det skoldags som vanligt.
Jag börjar en ny kurs i immaterialrätt. Den hör till termin 2, tidigare kurs i höst hör till termin 1 och i vår är jag färdig för termin 3. Dessutom börjar handledningen inför uppsatsen jag nämnde. Den hör till termin 1 och kommer att få högre prio hos mig, viktigare med bra betyg på den än på immaterialrätten.

Jag ska även i veckan träffa Anette o Clara. Vi ska på utflykt till Enkla Ting. Mycket spännande!
Till helgen ska jag jobba sista gången på Hven och sedan ska jag, Elin o Mattias börja packa o städa på salongen.

Fullt ös medvetslös! Ska bli skönt när terminen är slut och salongen avslutad. Fast då kommer deklaration, bokslut och årsmöte i SHR. Och efter det är man mitt inne i terminen och då är det snart dags för tentaplugg igen. Vi får se, kanske blir det lungt till sommaren :-)

Eller vad säger du?!
Postat av: madde

PUHHH skönt att höra att det e mer än jag som har fullt upp :)



Hoppas ni får en trevlig utflykt till enkla ting!



KRAMIS


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback