Dagens läxa

Ibland tar det lite tid att ta in budskap som universum sänder till en.

Jag har till exempel tillbringat åtskilliga timmar idag med att
1) Leta lämplig text till väggord
2) Leta lämpligt typsnitt på internet
3) Installera lämpligt typsnitt på datorn
4) Kalkera upp lämplig text i lämpligt typsnitt på väggen i sovrummet
5) Målat med grå färg i bokstäverna
6) Målat över allt med vit värg
7) Försökt måla i bokstäverna innan den vita färgen torkat
8) Målat över allt med vit färg
9) upprepat punkt 4-5
10) Insett att jag har absolut ingen fallenhet för petiga jobb
11) upprepat punkt 8
12) Varit irriterad över jag inte har tålamod att måla bokstäverna noggrannt, så irriterad att vit färg stänkte på heltäckningsmattan.

Som tur är var färgen vattenlöslig och jag har fått bort den.
Samtidigt som jag höll på med det lovade jag mig själv att aldrig göra presitions- och tålamodsjobb igen.
JAG ÄR INTE BRA PÅ DET.
Jag är bra på massor av andra saker och ska ägna mig åt det. Pillsakerna kan jag få hjälp med.

Anledningen att jag skulle ge mig på att måla själv var
1) Lite dyrt med väggord
2) Om jag skulle köpa väggord tar det tid att få dem och jag vill fixa det NU NU NU NU NU
3) Om jag skulle beställa väggord nu kunde jag ta expressleverans, det kostade lite extra men då har man dem på någon dag.
(Ja, snål OCH otålig. Charmigt.)

Kontentan av det hela var att jag la massor av tid och material på att lära mig att jag inte ska göra sådana saker och sedan beställde jag väggord med expressleverans. :-) Dagens läxa!

Texten blir:
Störst av allt är kärleken

Eller vad säger du?!
Postat av: anki

hehe, =)

sådär som jag håller på med allt !



kram!!!


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback