Helgen har sprungit förbi!

Igen!!

Varit i Stockholm fredag - söndag. Det har varit otroligt givande och bra! Kurs och möte! Mycket spännande på gång i styrelsen nu! Det är ett mycket trevligt uppdrag som jag är glad att jag har fått förtroende att inneha. Jag har ett år kvar på mitt mandant, men som det ser ut nu kan jag tänka mig att stanna en period till efter det! jag har suttit i två år nu och är sedan ett år kassör.

Vovvs har varit hos Cecilia i Enköping. Det hade gått mycket bra!
Det var ett mycket fint ställe hon hade, ett dagis. Det var helt tyst där inne och många hundar umgicks med varandra utan problem. Precis vad alla dagis och pensionat (borde iaf) strävar efter men få uppnår.

Imorgon blir det till att läsa, har inte orkat läsa något i helgen. Har en bok i Köprätt som jag tänkt läsa ut denna vecka.
På onsdag har jag föreläsning i Rättshistoria, spännande att se vilken inriktning den har. Antar att det relaterar till privaträtt på någotvis.

På onsdag eftermiddag drar jag, vovvs och en medpassagerare söderut. Stannar hemma till måndag. Det ska bli trevligt att få komma hem lite! Har köpt en söt skål från Itala att  ha socker i, en sked till detsamma, vadd till stolarna i sovrummet och tyg till stolarna i köket. Blir lite pyssel när jag är hemma!

Nu är det dags för mig att sova!
Hoppas att ni haft en fin helg! Alla hjärtans firade jag och kollegan Joanna på bio, vi såg Gomorra. Seg och invecklad men ändå bra på något vis!
Kram!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback